Labai seniai nesu padaręs įrašo i blogą, tad nusprendžiau šįkart parašyti apie SSE Riga marketingo kursą. Asmeniškai man tai buvo vienas įdomiausių dėstomų dalykų pirmaisiais studijų metais. Jis labai trumpas, vos dvi savaitės, ir nėra labai sunkus, tačiau per tą laiką galima išmokti labai tvirtų marketingo pagrindų. Iš tikrųjų, tie pagrindai tokie tvirti, jog SSE Riga studentai kasmet prestižiniame marketingo konkurse „L‘Oreal Brandstorm“ Baltijos šalyse, kaip taisyklė, užima pirmąją vietą, o pasaulio finaluose – patenka į Top 5. Dėsto labai šaunus dėstytojas, Philippe Mihailovich, kuris yra dirbęs su daugeliu pasaulinių brand‘ų bei yra savo srities profesionalas. Jis labai linksmas, moka bendrauti su studentais ir žino kaip sudominti juos. Apie jį galite daugiau pasiskaityti čia: http://philippemihailovich.com/ Kurso struktūra yra tokia:
- kiekviena studentų komanda pasirenka viena iš kelių įmonių ir turi ją išanalizuoti;
- komandos rašo kursinius darbus, bet šiame kurse, ne kaip kituose, svarbiausia yra prezentacija. Už tai gaunama iki 140 taškų. 50% suteikia dėstytojas, kitus 50% suteikia dėstytojo padėjėjai (TA);
- Testinio pobūdžio egzaminas – klausimai su atsakymų variantais. Galima gauti iki 60-ies taškų;
- Tiek iš kursinio darbo/prezentacijos, tiek iš egzamino reikia gauti virš 50%, kad išlaikytumėte kursą.
Mano metais reikėjo pasirinkti tarp AirBaltic, Madara ir SSE Riga. Reikėjo gerai išanalizuoti pasirinktas organizacijas, jų produktus, paslaugas bei kaip jos kuria savo įvaizdį, ko jos siekia, kokių klientų nori pritraukti ir t.t. Tikrinome, ką siūlo konkurentai, ieškojome pasirinktos įmonės pozicijos rinkoje bei taikėm marketingo teoriją, kai sprendėm kaip reikia tobulinti įmonės įvaizdį, didinti pardavimus. Į mokyklą buvo atėję tų įmonių atstovai, turėjom galimybę su jais padiskutuoti, užduot klausimus, sužinoti, ko būtent jie nori. Man labai patiko toks glaudus ir realus bendradarbiavimas su įmonėmis, nes mes ne tik mokėmės, bet ir darėm kažką naudingo, į mūsų patarimus bei idėjas buvo atsižvelgiama ir jos buvo pritaikomos realybėje!
Turbūt apie marketingą papasakojau viska, ką reikia žinoti, jei bus kokių neaiškumų – palikite komentarą.
Iki kito karto,
Nikis
Manau, kad šiandieninis marketingas tai pagrinde profesionalios seo paslaugos , kadangi tik tikslingas optimizavimas dabar pritraukia tikslinę auditoriją..
AtsakytiPanaikintiYra daug nemokamų Google marketingo patarimų https://www.superseo.lt
AtsakytiPanaikintiTai faktas, kad Seo paslaugos yra kaip kuras automobiliui - verslams. Iš organinės paieškos dažniausiai ateina geriausi klientai, lyginant su kitais digital marketingo kanalais.
AtsakytiPanaikintiSkaitmeninės rinkodaros pati svarbiausia dalis manau yra seo paslaugos kaune
AtsakytiPanaikinti